where did you go, i miss you so..

den första frågan som kommer upp då jag läser vad du skrivit är, känner du mig elller?
hur kan du säga att jag är uppnosig mot allt?
jag går i skolan varje dag?
jag gör mina läxor så gott jag kan?
jag talar sannigen?
och jag anser att jag är en bra människa?
och jag sitter kanske högst 2 timmar på datorn per dag?

vad har jag att komma med? eftersom du tydligen vet hur jag ska göra med mitt liv,
vad jag än säger så kommer du väll ändå att ha din åsikt om mig, så vad spelar det för roll...
synd bara att du tar ifrån mig det roliga med att kunna sätta ner mina kännslor /upplevelser i en blogg..

"Och synd att du tydligen var där och såg," men inte gjorde någonting... det är tragiskt.
men du har väll rätt, jag är väll en tragisk människa..

image48

Kommentarer
Postat av: mamman

nej gumman..
inte ge den personen tillfredställelsen att du
slutar skriva..stå upp!!!
älskar dig!!

2008-02-06 @ 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback