än är det bara tisdag

Jahapp så var det en ny dag, IGEN :D
i eftermiddag ska jag äntligen få sola ett tag, ska bli otroligt sköönt, måste kankse även in å köpa en ny annsikts creme.
som vanligt köper jag dom mesta annsiktsprodukterna på apoteket, jag litar på dom!
dessutom har inte en enda produkt gjort mig besviken hittills.
eller kankse den senaste annsikts krämen, från:
 
Cliniderm, dry and sensitive, soft day cream.

Som var lite för fet, man blev väldigt blank i annsiktet  vilket man inte vill ha i en dag kräm.
Men därimot rekomenderar jag

Cliniderm protective day cream vitamin C.

image44
Hur bra som hellst, och luktar gott gör den med. Inget blankt annsikte, helt underbar.
Måste nog in å köpa den i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läst hela din blogg, och häpnar över hur du "hänger" ut din familj????

2008-01-31 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback