det är en fredag idag, och det är film på G.

Ikväll blir det mys framför tv:n med sällskap.
Det var tänkt att det skulle bli en alkoholfri helg. Och så kommer det att bli om jag får bestämma, men ibland får jag bara inet det ;)

förövrigt känner jag mig så ampatisk, allt ligger och gnager inom mig och jag vet inte hur jag ska bli av med det.
när det är som värst känner jag att allt det vackra i världen tagits bort från mina ögon. Jag känner mig blind som inte kan se, handikappad för att jag så gärna vill kunna se just nu.
Jag vill att mina ögon ska vara lika klara som när jag ser min systers annsikte, det hugger tag i mig och vreden väller upp varje gång. Åh om jag bara hade bättre reflexer, om jag bara hade hunnit fram i tid för att stoppa det, och mest av allt är jag så arg på mig själv för att jag inte smällde till dig.
Men jag kan inte annat än bara skratta då jag tänker på dig, du är så patetisk, att man kan ha så lite eget liv att man bara kan stövla in hos någon annan och försöka ta över dennes liv. Näe jag vet att du säkert sitter hemma och självömkar, tycker synd om dig själv för det som hände, försöker supa bort ditt dåliga samvete som du ändå gör varje dag. 
Näe jag har lust att visa hela världen vad du gjort, slagit en 18 årig flicka och du är kring 60. Förhoppningsvis skulle folk spotta på dig, förakta dig för att du bara kunde..  
Jag ska glömma dig nu, radera ut alla minnen jag har med dig, lägga dom i en säck försegla den med cement för att aldrig öppnas mera. För vet du? livet går vidare utan dig, och du är inge jag tänker gå och tänka på.. hejdå.


Hur länge ska jag vänta tills det ska bli bättre mellan oss? Hur mycket kännslor ska jag blotta?
Det känns så hopplöst på nå sätt, jag vill kunna lita på dig, bara vara avslappnad när vi har tid med varandra.. kunna njuta och ta in alltihop.. inte sitta och fundera vad du ens gör här med mig..varför du fortfarande stannar, när det känns som om det är det sista du vill.. kanske jag har för höra krav? jag vet inte.. jag vet ingenting. Jag vet bara att jag vill att båda ska vara lyckliga..

Du har mitt hjärta nu, men frågan är vad ska du göra med det?
Låt det inte hinna sluta dunka för dig, innan du visar något..





Kommentarer
Postat av: mamma

sitter och läser..
förstår din förvirring..förstår dina rädslor.
och jag kan ändå bara säja att du vet jag finns..
och du vet att jag vill att du kommer ner hos oss.
jag älskar dig över allt i hela världen.
men valet är ditt om du vill komma och bo hos mig.
du måste göra dina egna val, både en fördel och nackdel när man är myndig, eller hur?
puss och kram

2008-01-19 @ 10:05:34
Postat av: Anonym

?????????

2008-01-31 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback