I brist på annat..

brukar du?

titta på dig själv i spegeln:
ohja en miljon gånger om dagen typ.
gnälla:kan väll små gnälla ibland, men för det mesta tyst så ingen hör
sova: joo, det skönaste som finns
ha ångest: jooråå,  alldeles för ofta just nu...
skada dig själv med flit: näe inget sånt
ta mediciner du inte borde ta: tjaa man blev väll inte kallad piller knaparn i onödan.
vilja dö:nån gång har det väll hänt, men det är sällsynt
drömma mardrömmar: joo..
drömma sexdrömmar: haha sjäkvklart ;) ;)
klä dig i svart: den bärsta färgen som finns dom dagarna jag vill känna mig neutral.
gå till kyrkan: HAHA har väll följt med nån ynka gång, men låt oss säga såhär, det var inge för mig.
gå i skolan: mjoo,är det jag kämpar med varje dag.
röka: är endast en fest rökare
ha sex: klart !
ljuga: nån vit löngn, men ljuger faktiskt sällan
hata folk: de är min hobby ibland
lita på folk: det är det jag har svårast med här i livet :/

vem?

saknar du:
just nu min familj...
vill du döda: haha det var inte svårt, en släkting..
rörde dig sist: ehh ?jimmy tror jag.
vill du slå: ska nog inet skriva det här...
vill du kittla: syrran, here i come..
kramade du sist: gubben min
vill du prata med: har ingen lust till det just nu.
skrek du på: senast ? jaa jimmy tror jag.
vill du vara som Pippi: njaah
sårade dig sist: syrran : /
gjorde dig riktigt glad: haha mig själv igår.
fick du sms från senast: hanna
ringde dig senast: pappsen
är vackrast på jorden: åh, jag tycker många är vackra, kan inte välja.

har du?

för många vänner:
kan man få för många vänner? och nej jag har absolut inte det
tvångstankar: har lite bacill skräck, inget annat
någon annan psykisk sjukdom: jaa det skulle vara depprimerad det.
någon skada: noope
färgat håret:för många gånger, önskar jag aldrig hade det.
brutit några ben: förvånandsvärt nog, inte det
några piercings: har haft många.. men dom är bort plockade nu, ska juh fylla 19, kan inet ha allt mitt tjaffs då :)
egen dator: annars skulle jag nog inte överleva
bra självförtroende: inte långt från botten av en mätare så att säga
kysst någon: jajjameen.
haft sex: jo det med
köpt kondomer: en gång tror jag om jag minns rätt, på coop av alla ställen
tagit nakenbilder: inte helt naken,
sagt jag älskar dig till någon idag: imorsse.
bjudit ut någon: tror de.
varit kär: har vart / är
dumpat någon: ohjjaa.
blivit dumpad: näe inte de.
velat vara otrogen: mjoo
varit otrogen: aaa : /
stulit någonting: fan va jobbiga frågor, jo det har jag, har åkt dit med om ni vill veta.
lämnat landet: aa till london och turkiet :)
rymt hemifrån: vet inte om jag ska kalla det de.
tuttat eld på nåt: hm.. tror inte de?
gjort något olagligt: skrev det nyss,

hur..

svarar du i telefonen:
hej de är emma, eller bara hallå
fördriver du tiden: just nu genom att sitta å svara på nå jävla frågor
mycket pengar har du: 2000
tjänar du pengar: genom skolan jaa, men inget annat
ofta bäddar du sängen: dom mornar jag orkar, det vill säga inte många
ofta diskar du: varannan dag typ, turas om jag och syrran.
ofta städar du: kom nyss från en storstädning av läggan..
många stör du dig på: ganska många
ofta träffar du din familj: inte ofta.. den största biten av min familj bor 80 mil bort..

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns en kärlek
som intill döden
står oförändrad
i alla öden

Som likt Guds ängel
oss övervakar
och fordrar intet,
men allt försakar

På denna jorden finns
endast en
en Moders kärlek,
det är allén

2008-01-26 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback