I may have lost my way now..

Sitter här med annsiktsmask nu igen. Känner mig fortfarande inte frisk, iofs, kanske inte ska ha förhoppningar på att det går över efter en dag.
Det är som om jag går och dag drömmer om hur jag vill att mitt liv ska vara, känns som om jag går i nån sorts dvala om dagarna och fantiserar om saker jag vill ska hända. Det lär inte ta mig så långt eftersom jag inte brukar göra någonting åt mina drömmar, till sist förtvinar dom bort, och jag börja drömma om nya saker.
Snart börjar skolans slut närma sig, ush vad ångest jag får av att bara tänka på det. Det är så mkt jag borde göra istället för att sitta här och skriva, men jag får totalt hjärnsläpp då jag ska göra något och till slut ger jag upp.
Det kankse som är det jag gör fel i mitt liv, jag ger upp för lätt ? kanske dags att börja ta upp fajten för det jag vill ha.

I helgen blir det som sagt klassfest på fredag, ska bli spännande att se hur det urartar sig, haha, kan bli intressant. På lördag får jag se hur det blir, hade varit kul att fara och umgås med vissa personer ett tag, men jag får se hur det blir med att ta sig och dylikt.
Näe nu ska jag nog ta och fila naglarna, samt måla dom osv.

I'm falling appart, berly breahting whit a broken heart that's still bleading
In your name i find meaning, so i'm holding on, one more day..

Kommentarer
Postat av: mamma

mm...det är skit jobbigt att ta beslut och
måsta göra saker när man känner sig liten och stor
på samma gång..men ibland så kanske man inte ska tänka så mycket bara göra..och lösa sakerna eftersom dom uppstår..ta en dag i taget..go gumman

2008-01-24 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback