jag bävar inför morgon dagen

jaa, då sitter jag här, den sista kvällen inför skolan.
har varit och sagt adjö till hanna, och begett mig in till dushen ( vilket otroligt nog var jätte skönt).
Nu bestämde jag mig att sätta mig här och må lite dåligt över att det är skola imorgon, som hanna sa idag, jag längtar redan tills nästa lov.
jag måste erkänna att jag sitter som på nålar, är nervös att jag inte kommer upp imorgon för jag nämligen snott på dyngnet  så mycket man bara kan.
jajja det får gå det med.
Måste bara skriva ett tack till dig hanna som modigt nog gjorde oss sälskap idag till middagen. :)
Nu ska jag spendera lite tid på mig själv och göra en annsiktsmask.
(jag hoppas innerligt att den inte gör lika ont som den gjorde hos hanna, för då blir jag rädd för mig själv ).

Hejsss

,

 Den enda bilden jag blev nöjd med sen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback