kl är 16:20

Sitter här och degar, är trött efter gårdagen.
Tyvärr blev inte min filmkväll som den var tänkt att bli, utan det slutade med att jag och mange var dom enda nyktra.
Hm, jajja det fick bli såå, något som därimot inte var så värst mysigt var att fara ut på pentan nykter.
Visst det gick, men det var inte lite obekvämt emellanåt.
Enda nöjet där var att träffa vissa trevliga människor.
Hur som hellst så kämpade jag verkligen med att ta mig igenom filmen I am a legend, utan vidare resultat.
Tyvärr kan jag inte heller säga om det var en sevärd film, men den verkade lite spännande, fast mest långttråkig på nå sätt.
Men säg mig varför det känns osm om jag har en baksmälla, när jag var jävlat spiknykter igår? kanske inbillar mig..
Jag hade då hur som hellst trevligt den största delen av kvällen.
Nu inväntar jag middag, äntligen behöver jag inte göra den, utan bara sätta mig till bords. Ska bli njutningsfullt.
ikväll blir nog en väldigt lungn kväll, ska försöka läsa lite i boken zebraflickan.  


image35
Av Sofia Åkerman.
Ni som gillar eller kan läsa tragiska böcker om tonåringar som inte mår bra, bör defenitivt läsa boken.
Så långt jag har komitt verkar boken jätteintressant, och man kan lära sig jättemycket om hur depprimerade männsikor tänker/känner/går igenom varje dag. tänk att varje dag som passerar är en vinst, ett heltids jobb att bara överleva. så defenitivt rekomenderad!




Får inte glömma frissatiden på fredag 9:45. Äntligen! ska löshåret bort..









Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig..

2008-01-19 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback