Musik var dagens "underhållning"

Jag hatar då folk har något dom vill mig, också är så förbannat fega att dom inet vågar  skriva/prata med mig.
Utan istället går dom en omväg och pratar med någon annan om mig.
ÅH, om man nu måste yttra sina åsikter kom förfan och prata med mig då. jag bits inte...kanske.
jajja..

För övligt håller jag på att bli sjuk, jag fryser och svettas om vartannat.
men det får jag inte bli, jag kan inte, har inte tid med det, iaf inte om det nu blir så som alla vill, ha en klassfest.
men jag ska inte ha nå  förhoppningar, det har inte vart så lyckat dom senaste gångerna.
Imorgon blir det av till stan, måste föra över nå pengar så jag äntligen kan betala räkningar. Just det jah, måste även in te soss och lämna in nå papper.

Är lite rädd.. tror jag för första gången fick en ångest attack på skolan idag, lyssnade på Abra Moore: Family affair.
Det känndes som om hon sjöng enbart tilll mig, och om min familj. Det brast och jag började sakna...:(

Where do we begin ? where do we begin to repair after all that's sad and done? where do we begin in this family affair?

Kommentarer
Postat av: mamma

allting går bara man vill gumman..
allting går..
älskar dig..

2008-01-22 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback