polisen och buddah!

Ursh URsh ursh, hemma efter min första skoldag, och den tog totalt musten ur mig.
Snacka om en mördande start.
Har varit snusfri nu i två veckor, och sedan då jag klev in innanför skolväggarna kom begäret som en blixt från klar himmel tebax.
Det som mest irriterar mig är att det har gått hyffsat bra under dom två veckorna jag har vart hemma, men  ni ser vad skolan bajsar ner en.
Näe måste ta mig en riktig funderare över hur jag ska lösa situatitionen.



På religonen idag diskuterade vi buddismen, snacka om konstig religon, kort sagt lver dom för att en dag få dö på riktigt.
Det där är svårt för mig att ta in,  hur man kan leva för att dö. näe ursh på det med.

just nu har jag en surrande pojkvänn här vid sidan av mig, så ni får ursäkta om jag har skrivit lite svamligt, det är nämligen svårt att koncentera sig på vad man skriver när man har en som tjuter en i örat hela tiden.
Det är nog dags att rikta upmärksamheten åt hans håll så han blir lite lungnare.
p.s  polisen följde efter oss hela tiden på väg hem idag, jimmy höll p att skita på sig :)¨

va ska man laga till middag idag ens? något förslag ?
bli inet irriterad på bilderna hanna ;);)



herååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback