Tack och adjö.

"Läst hela din blogg, och häpnar över hur du "hänger" ut din familj????"

Du som nu har skrivit detta, som inte ens har modet nog att skriva ditt namn, jag tycker inte du har rätt att ens yttra den där komentaren.
Men eftersom du nu tycker så skulle jag gärna vilja veta, vars och i vilket inlägg jag har hängt ut min familj?
Visst har jag skrivit om våran familje situation i min blogg men om jag har hängt ut någon, håller jag inte med om.
jag har aldrig skrivit namn, om inte på min syrra då, som har en egen blogg, och oss två emellan är det helt okej att vi skriver om varandra.
Jag kan även säga att min mamma har sin egen sida där hon skriver om sitt liv, och jag tycker inet det verkar som om det är något problem att jag skriver vad jag varit med om /känner för henne heller, eftersom hon är så att säga "stamläsare" hos mig.
Visst du kankse är en männsika som tycker att det är hemskt att man går ut med vad som har hänt i ens liv, och berättar så att andra kan bli medvetna, men kom inte med fördomar mot andra som vågar och vill skriva.
Jag Skäms inte för hur mitt liv eller min familj ser ut, jag är stolt över oss och ser inga hinder för varför jag inte ska få skriva om det.
om du tycker det är hemskt att läsa när jag enligt dig hänger" ut min familj,så tycker jag inte att du ska besöka mig nå mer.
Jag skriver för att få ut mina kännslor, och kanske för att få känna att folk stöttar mig.
Så tack för att du läst, och adjö!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är helt rätt gumman..
man ska säja ifrån..det är din blogg och ditt val
vad du skriver på din sida..och den som inte tycker att det passar sig om vad du skriver får väl surfa vidare och in på sidor som passar dom bättre.
det funkar så här ute på nätet..jag har också fått sånna kommentarer av människor som är rädda att släppa på sina masker och visa vem dom är och står för sig och sina liv.
men låt dom bära sina sorger..vi alla får bära våra och du ska inte låta det komma åt dig när någon av egna rädslor fäller sånna kommentarer.
du är stark gumman som inte är rädd för att stå
för vem du är och vad du står för.
älskar dig..

2008-01-31 @ 21:33:32
Postat av: Änglabängla

Bra Emma!

2008-01-31 @ 22:05:23
Postat av: Anonym

Keep fighting sweeti!! HATA alla jävla anonyma as som inte har något annat liv än klaga..
Du har inte gjort nå fel vännen!

Jag saknar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback