booring

DRÖMKILLEN!

Vad faller du mest för hos en kille?

Längd [x]
Muskler [x] 
Solbränna [x]
Behåring [ ]
Musikintresse [ ]
Utseende [ ]

Hur vill du helst att din kille ska vara?

Romantisk [x]
Pålitlig [x]
Sexig [x]
Rolig [x]

Vad föredrar du?

Bad-boys [ ]
Good-guys [x]
Östermalm-brats [ ]
Töntar [ ]
Emo-pojkar [ ]
Dator-freaks [ ]
Rockiga [x]

Hur ska killen reagera om du blir slagen på en fest?

Trösta mig [x]
Slå de som gjorde så mot mig [ ]
Låta mig slå dom [ ]
Prata förstånd med de som slog mig [x]
Rådampa på dom [ ]

Hur ska killen reagera om du säger att du ska till en killkompis?

Förhöra dig [x]
Förbjuda dig [ ]
Slå dig [ ]
Pussa dig på kinden och säga självklart [x]
Inte bry sig [ ]
Bli svartsjuk [ ]
Bli sur på killen [ ]
Följa med [x]

Hur ska killen reagera om du gör slut?

Respektera [x]
Göra allt för att få dig tillbaka [/]
Be dig dra åt helvete [ ]
Börja gråta som ett barn och bönfalla dig [ ]
Slå dig [ ]
Gråta [x]

Vad ska han gilla dig mest för?

Rumpan [ ]
Brösten [ ]
Klädstil [ ]
Doft [ ]
Personlighet [x]

Vad gillar du mest hos honom?

Hans klädstil [x]
Hans doft [x]
Hans mage [ ]
Hans personlighet [x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback