upprörd

förvirrad jävel är vad jag är, så fruktansvärt less är jag med, så less alla guld och gröna skogar prat, när ingenting är så ändå.. nääe jag tar och ger upp.

Kan förresten inte sluta tänka på hur allt skulle vara om jag inte var så förbannat rädd. De finns i mina tankar varje dag vad än jag gör...
Jag vet vad jag känner,jag vet vad jag längtar efter och ändå så vågar jag inte förrens jag är helt säker. men hur fan blir man de egentligen.

Jag trivs bäst i mina drömmar, där finns de jag vill ha..

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dig!

Postat av: mamma

snart syns vi gumman..älskar diiiig

2008-07-23 @ 09:13:12
Postat av: Pappa

Ingen emma här.ha en bra dag Kramar

2008-08-13 @ 01:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback