Ja se hur det gick då man gav det en chans.

Jaa enligt min tur så klart som fan att jag skulle vara ett poäng ifrån att ha klarat teorin. Bajsigt, men är ändå ganska stolt eftersom mitt pluggande är näst intill obefintligt. Nästa gång får det väll gåå, hur som hellst börjar körkortet närma sig och vilken lättnad, jag som alldrig trodde att jag ens skulle kunna ta det pga ekonomin eller bristande erfarenhet. Men nu är det snart i mina händer och jag längtar ;D

Imorgon har jag brandutbildning på jobbet blaa, känndes onödigt på nå vänster men money blir det.
hur som hellst jobbar jag helg i helgen vilket känns tungt, det är som dom där två dagarna som gör att man håller skenet upp på vardagarna, men nu nääe då tas dom bort. inte särskilt underhållande alls måste jag säga.

Jag saknar dig syssis och hoppas du har det bra där nere, och att allt snart är ordnat/bättre så att du kan komma upp till mig ett tag. Och förhoppningsvis får jag några dagar så jag kan komma ner i sommar med. !! :)

Men nu ska jag väll krypa till kojjs.. känndes inte kul det heller. Men skönt att sova ska det bli så mina tankar kan bli tysta ett tag !!
Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj, inte visste jag du har gjort teorin din lilla jävel! fan va duktig du var som nästan inte pluggat nå alls! jag ska hålla tummen för dig till nästa gång :D och snart kanske du har körkortet i hand, du kan ju gissa vem som ska köra volvo och vara fylle chaffis då? ;> haha! nej, nu måste jag återgå till mina sysslor här på jobbet! men jag ringer dig idag :) puss, älskar dig vännen!

2008-06-17 @ 06:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback