jaa alla ska väll få två chanser?

jag vet inte varför men med tanke på att bloggen blivit så populär just nu, så har jag fått motsatt effekt, jag känner mig inte alls lika sugen på att skriva, och jag har då ingen lust att rabbla en massa rappakalja om vad jag har nyköpt och "dagens outfit" men det är klart alla är vi olika.
Men jag ger bloggen en sista chans så får vi se vart det leder..
Iaf sitter jag här, ska snart och skriva teoriprov vilket jag inet alls är förtjust i. Men klantig som jag är får jag skylla mig själv. Satt nämligen igår och gick igenom mina räkningar för månaden, och så mitt i allt dyker pappret om teoriprovet upp, och med min tur så var det såklart dagen efter, så att det redan var försent att avboka. Så nu är det bara pallra sig dit och göra det bästa av situationen (eller bara kasta bort pengarna) som de känns som nu. Iaf håll tummarna för det behövs.

önskar att tankarna i min skalle ville lugna sig lite, för just nu känner jag mig enbart förvirrad och bortkommen.
Och juh mer jag tänker på vad som vore bäst, juh mer förvirrad blir jag..
va ska man välja hjärta eller hjärna?

Känns omöjligt..

Kommentarer
Postat av: sara

Fan va iriterande att få ett poäng ifrån, men du var duktig som fan som inte hadde pluggat,hejjahejja:) iaf har jag inte så mkt pengar på mbilen så jag kunde inte svara! jag tror du kommer hitta svaret vad du vill göra, tror jag vet vad du menar och jag hoppas du väljer det som känns mest rätt=) jag längtar efter dig och saknar dig,älska dig!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback