Tisdag idag ..

kom just hem från brandutbildningen från jobbet, skönt att den bara var i två timmar.
Satt just och kollade på bilderna från i helgen och kom just på att jag måste skryta lite med att jag faktiskt VANN pokertuneringen !!!!!!
Kan det ens vara möjligt ? joodå det är det, trots att jag är urusel på sånna spel och att jag bara spelat sånt poker någon gg tidigare såå vann jag faktiskt, jag måste ha  nån innre inteligens som jag inte märkt av förrens nu. Känns ganska kul. Måste vi göra om så jag kan spela av er era pengar lite mer =)=)
För övrigt så skiner solen idag oah jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, hanna undrade om jag villekomma in till stan med henne frida david och markus. Lät ganska roligt, men då känndes de jobbigt att göra sig fin och sätta sig på cykeln och trampa in till stan. Så jag måste ta en funderare över detta..
Annars har jag bara ett måste idag, och det är att fara till affären och handla lite, jag har TOMT TOMT TOMT i kylskåpet, eller något har jag väll, men de har nog gått ut skulle jag troo.
Åh medans jag kommer på de, ikket att förglömma räkningarna idag !!!



Ska passa på att hälsa grattis till Annika idag som klara mototcykelkörkortet BRA GJORT :D



underbar låt, Sting: Fields of gold

You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You'll forget the sun in his jealous sky
As we walk in the fields of gold

So she took her love
For to gaze awhile
Upon the fields of barley
In his arms she fell as her hair came down
Among the fields of gold

Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley
We'll forget the sun in his jealous sky
As we lie in the fields of gold

See the west wind move like a lover so
Upon the fields of barley
Feel her body rise when you kiss her mouth
Among the fields of gold
I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We'll walk in the fields of gold
We'll walk in the fields of gold

Many years have passed since those summer days
Among the fields of barley
See the children run as the sun goes down
Among the fields of gold
You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in the fields of gold
When we walked in the fields of gold
When we walked in the fields of gold


Kommentarer
Postat av: mamma

längtar efter dig gumman..

älskar dig

2008-06-18 @ 10:16:32
Postat av: Hanna

http://catya.blogg.se/2008/july/alltid-lika-kul.html



här är den omtalade krog dansen ;D hahaha!



syns vi på lördag på davids 20 års fest? hör av dig! :)

2008-07-10 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback