BYEBYE

Imorgon sticker vi till dalarna, ska vakna 4 på morgonen och vara beredd att fara 5 :S låter kul nån ? ?
Som tur var har vi gjort bort att skrubba lägenheten fin tills vi kommer hem, nu återstår bara att den sista soppåsen ska bäras ut. Jag har även packat ihop det jobbigaste, det vill säga kläderna !! problemet nummer 1 !
Såå nu har jag bara småsakerna kvar, det vill säga mobilladdaren osv.
Men inte nog med det, då har vi juh kvar det öändligt långa färden.. vilket jag nog ska sova över, hopas jag!
Jag ska även säga att jag inte är helt onervös, är rädd det ska bli nå missöden mig och min släkting emellan också slutar det med att jag blir lessen och tar nästa tåg hem ? men det hoppas jag jag kan utesluta i min uppdatering då jag kommer hem !

För er som undrar var lördagen helt underbar, gud va konstigt det känndes först med plankorna på fötterna men jävlar efter ett tag, fan va roligt det var att åka alltsåå.
Får helller inet glömma att håna hanna för hennes krock med plogkarmen, vilket vi satt fast i en timma haha !
Efter det så blev det en after skii vilket sluta med att syrran fick i sig för mycket och for hem, och emma och hanna for ensamma ut med en hel hög med killar, inte dåligt inte!!
Näe men festen var kul, roligt med lite nytt folk, dansa såklart tills vi var svettiga, SATAN bara va mycket folk det var ute ?!?! jag som trode de skulle vara tomt när de var påsk helg, men det var tydligen mer än vi som inte var ute och campade med familjen !


Nä nu måste jag fortsätta ett litet tag med min packning, sen måste jag nog sova !
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, mobba mig inte ;)

Ni får skynda er hem! och glöm inte att höra av dig stumpan, jag räknar med uppdateringar från livet söderut! och du får räkna med fylle sms av mig imorgon ;> jag kommer sakna er, vilket jag redan gör massor bara för jag vet det är omöjligt att träffa er.. :(

skynda hem!!! puss puss emma, älskar dig!

2008-03-25 @ 22:06:01
Postat av: mamma

du ska se att det kommer gå bra.
sköter mina egna kort så funkar det alltid..puss och kram

2008-03-26 @ 08:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback