Ett snäpp lyckligare idag.

Har inte vart på skolan idag heller, känner mig inge kry, vet inte om de bror på omstädnigheterna eller om jag faktiskt håller på att bli sjuk. Dessutom skulle inte hanna vara där, och inte frida heller, alla är på nå möte i umeå om vidareutbildning eller så på studiebesök. Det var en av andleningarna som gjorde att jag absolut inte ville fara.
Snart ska jag bege mig till min pappa, ska fara dit på middag. Vi ska äta surströmming mums! Ser framimot smaken, men inte stanken det luktar verkligen inte gott.. det måste jag hålla med er surtrömmingshatare om.
Efteråt blire väll kankse att se en film, det är standard hos pappa hehe.

Jag blev glad då jag vaknade imorsse och veta att du syresatte dig själv bättre idag.. lycka,fortsätt nu kämpa farmor, för du har en lång bit kvar.. Vill inte somna som jag gjorde inatt.. med tårarna rinnande och trodde mig veta att jag aldrig skulle få se dig igen.. men nu efter att fått höra att du blivit ett litet snäpp bättre känns det bra, jag vet att du kämpar..

Näe nu ska jag nog sminka mig lite, som jag inte gjort på länge känns de som.. kan juh vara nogolunda fin då jag ska bort..

Ha en bra dag och håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback