Glad Påsk !


image83

Jaa idag är det alltsåå fredag, och jag har inget att göra vilket är väldigt tråkigt. Jag får hoppas det dyker upp något snart.
Hus om hellst så sticker jag sara hanna och bobbo iväg till storklinta imorgon för att spendera en hel dag/eftermiddag? i backen. Jag sitter å längtar så jag tror jag spricker alltså. Det var så drymt längesen jag susade nerför backarna så det ska bli så otroligt roligt.
Dock har jag inte bestämt mig för om jag ska åka slalom eller snowblades?
Efteråt så beger vi oss hem och slänger i oss middag, gör oss fina och sen hade vi tänkt ta en liten after skii !
Men det är nog inte det jag längtar mest efter, till skillnad från vissa andra :) haha.
Nä alltså nu får den här dagen ta slut snart såå jag får dundra nerför backarna snart. OOOH flickor och bobbo, va jag längtar.

Hur som hellst, såå far vi till dalarna onsdag morgon och är där resten av lovet, Ska bli jättemysigt att få träffa mamma och stumpan snart.
Så nu sitter jag här och är lite butter över att jag ska måsta vänta innan dom roliga sakerna ska hända. haha.

Ässh, nu avslutar jag med Glad Påsk på er alla !


image82
 
Ohh ett sånt här vill jag ha !! ge mig ge mig !
Dock suddig bild. sorry, men den ser smarig ut ändå.

 

Kommentarer
Postat av: gubben

Ha nu en trevlig påsk...o ta de lungt på skidorna i morron...kramar

2008-03-21 @ 22:41:24
Postat av: mamma

åhh..vad jag och stumpan längtar efter er..hon är så rastlös och bara väntar..puss och kram

2008-03-21 @ 22:47:57
Postat av: mamma

http://www.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4

2008-03-25 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback