jag orkar inet med någon mer sorg.. Hejja farmor hejja..

Jag är /har vart inet på skolan idag, fick ett oerhört tråkigt sms idag,  en person som har vart och tagit hand om oss sen vi var små,som alltid har stöttat oss, ligger på sjukhus och kämpar för sitt liv. Jag ska nog kalla henne farmor för det är vad hon har varit för mig. men egentligen är det väll styvfarmor, men de skiter jag fan i.
Jag vet inte vad jag ska tänka jag blev så rädd att hon skulle försvinna så jag sitter och försöker hålla minnerna borta. Jag vill inte att dom ska spolas fram riktigt än, jag anser att det inte är dags för de. Farmor du är för ung.. det ska inte sluta såhär. Jag sitter och har mobilen brevid mig, spänd på att det ska komma ännu ett sms.
Jag känner mig ganska tom, som ett skal. Ska oturen eller mörkret alldrig försvinna? jag tror inet det. dom tycker nog om våran familj... tråkigt nog.
snälla farmor kämpa.. vi behöver dig är i piteå med oss, snart har vi juh ingen kvar, vi behöver verkligen dig.



image76

Kommentarer
Postat av: hanna

finns här för er vännen.. :( finns inget jag kan säga eller göra för att få smärtan att lindras, men jag finns här om ni behöver stöd och tusenkramar.. jag ska hejja på eran farmor.. SKÖT OM ER!! i'm only a phonecall away...

2008-03-12 @ 15:03:53
Postat av: mamma

förstår dig gumman..
jag känner samma oro och rädsla som du.
hon har varit viktig för oss hela livet och
allra helst för er barn.
vi ska hålla tummarna och hoppas att dom fixar
att få till henne och att hon inte ger upp.
älskar dig gumman

2008-03-12 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback