Like a star, like a heroo...

Charlotte perelli, HERO, grattis!
det var den låten jag hade på känn skulle vinna dessutom var den faktiskt riktigt riktigt bra, förlåt hanna !
Jag myst framför sclager ikväll, skönt.
Imorgon bär det av till umeå, ska och vem vet (se personen för sista gången) vilket jag absolut inte hoppas.
Är lite nervös, vet inte om jag kommer palla.. kommer nog bli en tuff dag.. ush behöver kraft..
Hur som hellst så har helgen vart LUNGN otroligt lungn, haha (jag skrattar inombords åt er, för att ni lider sara och hanna. men ett positivt skratt ) Men förmodligen får ni det tillbaks nästa helg.

Nu längtar jag till måndag och onsdag, vill se lite greys anatomy.. mumma!

ska nog säga godnatt till er nu.
GODNATT..

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag måste bara få säga att du är smått ond!!!! ;P

hoppas allt går bra imorgon, och jag hoppas eran farmor blir bättre.. styrkekram!

2008-03-15 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback