SLASK uushh

Alltsåå, när jag drog upp rullgardinen imorse så såg vädret underbart ut, jag tänkte yeees.
Och sen så börja det, när jag skulle gå till bussen, alltså jag var dyngsur bara på den lilla sträckan. Inte hjälper det heller att jag bär skor som är lika tunna som sockar heller.
Jag kom just hem nu, och mina fötter är formligen is. har tredubbla tjocksockar på mig nu så jag får hoppas att dom snart ska börja värma.
Nog för att jag älskar att det börjar bli varmare ute, men om det ska va sånt här väder nå länge kan jag lika gärna ta en kall vinter, det är fan bättre än detta.
Har nyss vart å solat med brudsen, var himla sköönt äntligen säger jag då bara, har vart rädd om min tatuering för länge, känner mig blek.. Men nu kanske jag äntligen ska börja få nå färg på mig.

Jag känner mig äcklig nuförtiden, jag går enbart omkring i mjukiskläder och håret uppsatt å ser ut som nå kom och hjälp mig.
Förstår inet vad som hänt med mig, förut skulle jag nog hellre avlida än att jag skulle gå omkring som jag ser ut nu. Men jag orkar fan inte alltså undantaget är väll på helgerna då man ska festa som jag kan dra mig till att göra mig någolunda fin. Men jag känner inte längre någon njutning av att gå och strosa i affärerna, jag minns att jag älskade det förut, det fanns inget bättre, och jag kom dag efter dag med nya smycken och kläder.
Men nu när jag går och ska hitta mih något blir jag bara trött och irriterad på att jag aldrig ser något jag vill ha, jag menar inet att det är nå fel på¨ modet, för det är väldigt snyggt, om jag orkar bry sig vill säga..
varför har det blivit såhäär, ussssshhh.. måste ta mig i kragen ? kanske.. vet inet om jag känner för det, jamena vem ska jag ens va fin för? mig själv kanske, men jag tycker jag ser ganska gullig ut när jag går där som slusk.. jajja måste ta en funderare över det dära..

tänkte lägga in mitt tal förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback