solsting ?

Kom just hem från skolan har vart en skön dag. fick vg ++ på mit tal förresten, hade jag bara vart klar med den på det bestämda datumet hade jag fått mvg. Men jag nöjer mig med vg BIG time är inte personen som alltid ska vara bäst. Bryr mig heller inte så mycket, bara jag vet att jag klarar det.
Idag äre alltså fredag igen, har inga planer för kvällen faktiskt, har inga planer för  resten av helgen heller känns tråkigt med lite skönt med. Behöver nog en lungn helg.
var förresten och solade med hanna efter skolan, jag började få för mig att solariet lutade, tillsllut lutade det så mycket att jag fick för mig att det började snurra, var jätte yr när jag kom ut sen, jag säger som hanna sa, du måste ha fått solsting !

har inte hört något ännu, jag antar att de är som igår kväll dåå, idag kommer din syster ner med, jag hoppas du känner kärleken.

ussh, jag känner mig som en slut kvinna ( om jag nu är de), är helt utpumpad, inte fysiskt (absolut inte) men psykiskt. Tror allt börjar tära på mig nu även om jag kankse inte vill inse det.

jajja nu ska jag ta och gå och kolla in nå pogram på tv, är tillbaka i eftermiddag.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
till världens bästa emma..puss och kram

2008-03-14 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback