uppdatering, sen i lördags, duktigt ens emma !

image75


Detta var då kära lilla jag under lördagskvällen, orkar tyvärr inte ladda upp nå mer bilder hära, ( är lite lat och ego idag) haha nää.
men om ni vill se mer bilder så gå in på phoenixx.blogg.se hon har en länk där till bilderna.

Hur som hellst va kvällen jätte trevlig, men en sak som förvånade mig var hur trött jag blev i kroppen i slutet på pentan. lite tråkigt.
Var iaf den första onyktra på kvällen, vilket fan inte är ofta. Kvällen smed väll på som vanligt, undantaget var att vi var med nytt folk, som var väldigt roligt. så tack för det!

Hur som hellst, det är måndag kväll och det känns förjävligt, kan inte komma längre bort från en ny helg.
Jag har då iaf gjort världens mest jobbigaste prov idag som handlade om buddismen och kristendommen.
Det blev hela tio sidor, och jag hade skrivkramp som en galning efteråt. Men det känns mycket skönt att ha det bortgjort nu.
Nu väntar bara morgondagen med projektarbete, ska skriva klart våran jävla projektplan, vilket säkert blir en mardröm.

näe måste nog ta min röv och palla mig i sängen nu, annars orkar jag väll alldrig upp imorgon.
Ska förresten höra med mammsen om de är okej att lägga ut mit tal som jag gjorde i svenskan, sku vara lite kul.

jajja soo long !!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är helt oki gumman att göra..
men vad jag blir glad att du kämpar på så
bra med skolan..
gullungen min..puss puss

2008-03-11 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback