vallsberget.

Idag har vi då haft frilufsdag med klassen, visst vi har suttit utomhus men i det stora hela satt vi nog alla å käkade mest. så nå röreelse på våran frulufsdag ska jag vara ärlig nog att säga att det blev det inte.
HAHA, vi verkligen satt där och lullade på hela dagen, men jag måste säga att det var riktigt roligt med.
Kul att bara sitta och prata med alla.
Så det var avslutningen på våran vecka, och nu är äntligen lovet igång skönt. Sorglligt bara med tanke på att detta är vårat sista lov, sen har vi bara strödagar. Så därför känner jag att jag måste göra den till något riktigt bra.

Så jag hoppas att alla får ett jättebra lov. kanke lite för tidigt att säga glad påsk redan ? äh det hinner jag göra innan helgen :D
såå ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback