Lonley.

Är så jävla less just nu.. vet inet om jag pallar nå mer!
De här är verkligen inte min grej, inte alls, efter det här ska jag aldrig mer sätta mig i den här sittsen igen never!
Vi får väll se hur länge de här går..

Hur som hellst har jag skrivit klart en uppsatts idag, jag har tvättat flera maskiner och jag har pluggat teori eftersom jag skriver/ kör upp snart. spännande.
fyfan va duktig jag har vart. Skönt att ha haft lite sällskap här ikväll, mitt främmande for just så jag ska väll börja bege mig mot sängen snart så jag  orkar upp till möten och skit imorgon.
Har iaf tittat på film och pratat mest ikväll, efterlängtat !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej stumpi! Du verkar ha det tungt, antar att det inte löst sig vidare bra? :( Men du kan väl höra av dig? Tänkte om du kanske vill umgås med mig imorgon kväll? Bara ta det lungt :) Sköt om dig nu! Kram!!

2008-11-27 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback