sjukling(ar)

huvva! just nu ligger jag nedbäddad i feber och förkylning.. kliar i halsen  så mycket att jag inet vet va jag ska ta mig till.
Och med min tur så lär juh detta inte ha gått över till helgen med, så jag lär väll få en lungn helg. Inte för att det är så pjåkigt det heller, men hade som sagt velat få gå ut!
Imorgon så har jag halkbanan, äntligen! som jag har väntat! så det spelar ingen roll hur hög febern är, den ska ändå bli gjord nu, så jag  inom en snar framtid äntligen har det där förbannade körkortet, men nu är de inte mkt alls kvar såå!
Drömde förövrigt den hemskaste drömen på länge inatt! ni vet en sån där dröm som lika gärna kunde vart verklighet. En sån som gjorde att man har en dålig kännsla i kroppen då man vaknar för att det var så verkligt att man fortfarande tror att det har hänt..ush! och det värsta är att jag tror att det som hände kommer bli verklighet en dag med..nä mår dåligt av att tänka på det så!
Eftersom jag har lyckats smitta ner min kära syster med så ska jag gå och lägga mig i sängen med henne och se lite 2½ men avsnitt :)
återkommer kanske sen..
hej så länge!

varför är det så lätt att såra varandra, och så svårt att bara vara ? så lätt att ljuga istället för att säga sanningen? :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!

2008-11-12 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback