wonder if you ever will know?

Ska fara till gumms nu! ska bli jätte mysigt, var så längesedan jag träffat hon och jag har saknat ..
där blir det att vara till ikväll tills hon ska å jobba stackaren.
Frissan imorgon, och jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig eller färga/slingor.. måste fundera!
Var förresten ute och gick igår tills kl var nå på 1 på natten.. visste inet vart jag skulle ta vägen så jag gick.. och det blev bättre! har då sovit som en gris fram tils gumms ringde å väckte mig. skönt.
Funka bättre än vad jag trode, så om ni har mkt tankar i huvvet på kvällen eller bara inte kan sova, ta på er mp3.n och gå ut å gå!
Dock var det lite läskigt med, eftersom jag är ganska rädd av mig så fick jag för mig att jag hade nån läskig gubbe som förföljde mig hela tiden, så var tvungen vända mig om  varannan minut! men jag klarade mig oskadd ur situationen :)
Näe nu ska jag kila!

R <3


Kommentarer
Postat av: mamma

och man kan även ringa och prata några ord med sin mamma vettu..

tja jag tycker du ska köra på det mörka..men du kan ju ha slingor i någon färg..typ mahogny...älskar dig

2008-11-18 @ 15:03:25
Postat av: Hanna

Tack för besöket, var väldigt uppskattat :) Det måste vi göra om snart igen! Puss

2008-11-19 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback