En ynklig Emma just nu..

Jag är så tärd i kropp och knopp just nu..'
kan inet tänka
kan inte känna
jag sitter fast
går dessutom influensa och magsjuka på jobbet.. lyckat.

just nu önskar jag att kärlek inte fanns.. tänk vad lite smärta jag skulle ha just nu då.. men samtidigt vad är ett liv utan kärlek? ingenting..
näe låg vaken till fyra inatt och skulle upp och for och jobba imorsse.. så nu är jag helt jävla knäckt.
Känner mig liten.. Ta hand om mig?

måste seriöst gå och vila innan jag tuppar av känner jag..
idol ikväll med syrran <3 min älskade syster.. va skulle jag gjort utan henne..




Kommentarer
Postat av: mamma

ja du måste ta hand om dig..

eller komma och vila hos mamma några dar..

puss älskar dig..

2008-10-01 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback