HEEELG.

Nu är den här, den efterlängtade helgen :)
Tyvärr så har förkylningen bara blivit värre.. ussh vad problem ja har haft inatt, jag som hatar nässpray med!
Nämen idag så har jag syrran och pappsen varit in till elgiganten, som jag för övrigt inet visste fans i piteå ?! dåligt.
Var på jakt efter en kamera.. så jag hittade mitt lilla fynd!! den är helt perfekt. Sen bestämde jag mig för att ge syssis en födelsedagspresent i förväg så jag köpte henne en kamera med. Och den lär nog nötas mer än min för hon är galen i att ta kort. Det blev en slant att punga ut, men är helt klart nööjd!Vad skulle man inet göra för att se det där leendet igen :D:D
Sen for vi och köpte sallad som vi satt och åt hära samtidigt som vi försökte komma på alla funktioner på kameran, HAHA sluta med att pappa fick fixa till allt vi ställt till med..
Jag och teknik fungerar verkligen inet ihop..
Iaf så har jag nyss dushat, ikväll blire att vara med gumms osv! får väll se vad vi hittar på.. vi är lite sugna på att vara rädda ? visst vare så? så det lär nog att bege sig ut då det blir mörkt iaf.
Funderar på att göra mig en bilddagbok, är inet så sugen på att ha pixbox faktiskt.. så tror det blir att göra en sånn istället!
Iaf så skriver jag då jag gjort den så ni vet..
Nu ska jag iaf ta och göra mig färdig,
Ha en bra fredagskväll :):) för det ska jag ha..

BYYE!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh herregud, så nu blir det två till kameranördar som joinar mig? ;> haha :D



hör av er så styr vi något ikväll!



och du, jag älskar det där kortet på dig och mig :)

2008-10-03 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback