Tidsfördriv

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -
ja
Köpt någonting? - ehh, snus .
Varit sjuk? -
joop influensa skit.
Sjungit? - nynnat.
Sagt "jag älskar dig"? - faktiskt ...
Velat säga till några att du älskar dem? - njah
Träffat nån ny person? - nope
Saknat någon? - massor
Kramat någon? - dom boende på jobbet och syrran.
Kysst någon? -  noope
Haft sex med någon? -

SENASTE
Låt du hörde: cold-a diffrent kind a pain
Film du såg: tortyr.. den var dålig.
Sak du stal: ? ehh senaste gg var väll för några år sen då jag åkte fast.. aldrig mer sen dess!!!!!

DITT LIV
Vad heter du? - Emma
I mellannamn? - Karin
Vars bor du? -
i en lägenhet på furuberget
Trivs du där? - måste väll, har inet såmkt val.
Brukar du läsa horoskop? - såfort jag får syn på något :)
Har du körkort? - näää ;(
Favoritdjur? - vovve
Vad spenderar du dina pengar på? - mat, snus, underhållning, fritid.
Festar du? - när tillfälle bjuds
Brukar du bli för full? -
oftast inte, men har hänt några gg.
Antal kuddar i sängen? - 5 stycken!
Kan du baka bullar? - är sämst på allt som har med bakning och matlagning att göra :P
Bläck eller blyerts? - bläck.
Mc donald's eller burger king? - har tyå aldrig ätit på burger king?
Är du allergisk mot något? - njah bara kännslig.
Äger du ett busskort? - nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - röd.
Hur ser du ut idag? - rätt skabbig
Nästa mål i ditt liv? - oj, jag vet inte. körkort och skolan, jobb.
Vad såg du senast på tv? - Greys Anatomy
Hur svarar du i mobilen? - "hallå?"
Vem ringde dig senast? - Hanna
Vad sa den som ringde? - att hon skulle komma i eftermiddag.
Antal timmar sömn inatt? - mååånga för en gg skull !
Sov du ensam? - joo : /


HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter ? Joodå.
2. sovit i en annan säng ? Nog har man väll hunnit de.
3. hånglat på en bio ? nån gång.
4. hånglat i skogen ? haha joo !
5. tyckt att din kusin är het ? har baar en kusi på 6 månader såå nä.
6. sovit naken ? jepp
7. kört över hastighetsgränsen ? jo
8. målat om ditt rum ? Faktiskt inte.
9. dansat framför en spegel ? har hänt.
10. fått hicka ? klart
11. dumpat någon ? mjoo : /
12. stulit pengar från en kompis ? Aldrig!
13. hoppat i en bil med folk du just träffat ? Ja
14. varit i slagsmål ? njäää
15. smugit ur ditt hus ? haha jodå.
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? en gg.
17. hånglat med en främling ? aaa.
18. älskar eller saknar någon nu ?  saknar...


VAD
vad åt du senast ?  nötter
vad drack du senast ? citron dricka
vad är det för färg på dina byxor ?  svarta

vad gillar du mest med skolan ? ingenting
vad har du på fötterna ? tjocksockar!
vad är din favorit färg ? svår fråga..
vilken film såg du senast ? Tortyr..
vad hör du just nu ? musik.


VAR
var går du i skolan? Hemma/strömbacka
var är din telefon? brevid mig.
var är din mamma? I dalarna : /
var sover du?Min säng
var handlar du mest? coop?
var fick du tag i tröjan du har på dig? Intersport


VEM
vem är i rummet med dig?  no one.
Vem fick du senast sms av? mamma
vem tänker du på nu? ja ni
pratade du senast i telefon med? hanna
vems hus var du senast i? hus? roberts tror ja
vem önskar du var med dig nu? mor min.
vem är din favoritsläkting? kan inte bestämma mig
vem i din skola går dig mest på nerverna? har ingen skola.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:Ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Jo
Gjort en bakåtkullerbytta: Nä
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: nä
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Jepp
Tyckt Harry Potter är bra:Ja?
Hatat choklad: Nä



VEM
Pratar du med på msn just nu? Jocke
Ringde dig senast? pappa
Pussade dig senast? de stannar nog för mig själv
Hade du sex med senast? det med
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
Saknar du mest just nu? Du..
Är din bästa vän av samma kön? Hanna
Är din bästa vän av motsatta kön? ooh vet jag inte.
Ska du träffa imorgon? har jag ingen aning om.
Umgicks du med senast? ehh
Sov du med senast? syrran
Festade du med senast ? inet orkar jag räkna upp alla?


Kommentarer
Postat av: mamma

komis till mamsi så ska vi mysa stumpishh...

love you

2008-10-02 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback