jani..



Följde igår med pappa och kolla på vindkraftverken, satan vilka pjäser.. var rent obehagligt att stå där under.
visste ni att en vinge väger 10 ton, bara en vinge? och klumpen i mitten/generatorn, väger 40/45 ton?
Haha kolla pappas skrotbil så liten den ser ut!
Iaf sen så  for vi hem till han och såg film och käka glass. var mysigt.
Imorgon så blire stan med gumms, blir att kika och se om jag hittar någonting, vilket jag säkert inet gör.. vad har hänt med mig egentligen? Iaf så blir det att ha med sig papper och penna, för jag ska titta på en till sak, så jag kan dra ett streck varje gg jag ser nått :) blir intressant!!!!
Nä nu ska jag ta och ta tag i saker byye!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp de va mysigt i går..kram..

2008-10-07 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback