var är du nånstans?

Gu va sköönt, idag har jag haft världens längsta sovmorgon kan säga att det var verkligen behövligt.
Men nu har jag missat massa samtal på mobilen som jag måste börja ringa igen snart.
Har vart hemma idag för att jag har åkt på influensa.. såklart att jag skulle blir smittad. Så idag/iväll blir det ligga med snörvlig näsa ont i halsen och frossa!!.. Ikväll skulle även gummsi komma och göra oss sällskap, blir en riktig tjejkväll.. var otroligt länge sedan sist så det ska bli kul!
måste bara ringa och fråga om vi kan få låna prison break boxen som vi osett =)
Är fortfarande förbannad sen gårdagens idol pogramm? hur fan röstar vi svenskar?  jag tyckte Linda var en av dom bästa och hade störst utstråling.. vafan säger jag då bara.. nog fanns det betydligt sämre som kunde åkt ut !!
näe nu ska jag ta och sluta surra..
Bye !


Who's gonna make my decisions,? I can't make them on my own..
Who's gonna rise to the occasion ?when there is no one around..
Who the hell is gonna believe me,? I dont believe in myself..
Who's gonna be there forever,? well it aint gonna be him.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback