vilken jävla helg..

USH USH USH.. vilken helg det här kommer bli. Tråkig som fan : /
För det första så hade jag längtat så mkt efter att få fara å festa med therese och dom och gå ut sen för det var LÄNGESEDAN Emma gick ut. Och nu blir juh inte det av för att jag käkar antibiotika som en galning... Tydligen kunde man få utslag i annsiktet och hjärtklappning osv om man drack, inet vill man festa som en jävla prickig korv heller.. där går gränsen för mig.Men ska ändå fara och hålla brudarna sällskap imorgon, fast jag lär väll inte ha lika kul kanske men ändå !
Näe nu ska jag se mig om efter bättre tider, och kanske efter nå att göra ikväll.. jag är jävligt butter!!!
bye!



Hej  jag heter Emma och jag är butter, inte på kortet iofs där mådde jag ! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

haha..sötgurkan min...

2008-10-10 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback