Fredag!

Vaknade idag av att syrran kom in i rummet och påminde mig om att vi skulle till styrketräningen nu på morron.
Och när jag började känna efter så var jag täpp i näsan och kände mig genast inte pigg.(konstigt va)
Men ändå, steg upp och gick och tittade i fönstret och det REGNADE, great tagget blev juh inte bättre.
Men vi tog på oss några lager kläder (såg förövrigt ut som en mashmellow) och började promenera, jag kan säga att jag är gooode less vägen till skolan och tillbaka. Blev alldeles fuktig om kroppen och började nysa.
Men gud va vi tränade iaf, vilket man kanske egentligen inet ska göra om man börjar bli sjuk. Men eftersom jag har så himla mkt diciplin på mig själv just nu såå ahha!
Iaf, tränade för fullt och satt sen och hånade några flickor i ettan som skulle träna, var det värsta vi sett dom gick från övningar till nästa hela tiden, för dom blev "less" så kan inet tänka mig att det blev mkt träning där.Desstutom gjorde dom alla övningar fel nästan !! mkt roligt! Det roligaste var ändå då de kom in nå grabbs och började träna, va tror ni ettorna började göra då, självklart var dom tvungen lägga sig på nå madrasser och spänna sig. Blev nästan irriterad på deras fnitter.
Jajja promenerade hem sen, och nu känns det som om jag har feber och snorig blev jag med..ush.
Iaf så kom ja nyss från dushen, och nu sitter ja här och väntar tills i eftermiddag då det förhoppningsvis ska hända nå!

nu ska jag återgå till mitt!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: mamma

men vad duktig du är gumman!!

vad väntar du på för roligt ska hända då?

älskar dig..

2008-09-05 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback