Make believe

Söndag idag... har just komitt hem från jobbet, har jobbat några timmar nu på kvällen vilket faktiskt var riktigt roligt!
Nu sitter jag här..ska snart lägga mig i soffan och se nån film.. försöka hålla borta alla lesamma tankar.. på nått sätt är det som om dom blir extra starka på söndagarna.. inge vidare jag behöver dom inte..
förvirrad är vad jag är..vill sträva frammåt..men tankarna drar mig bakåt..till minnen! har många fina minnen från dom dagarna..uaah sakna..
Förövrigt så är juh helgen slut nu, dom går alldeles för snabbt för min smak. känns som om dom inte existerar ibland.
I fredags så umgicks jaga bara , myste på, och i lördags gjorde vi ett tappert försök att fira mange, for på nån fest i stan trevligt!
Men nu vill min syster desperat att jag ska komma till henne såå godbyye!

Kommentarer
Postat av: mamma

saaaaknar dig...älskar dig..

2008-09-08 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback