Mitt i veckan dagen.

Ohh, nu har jag äntligen klart i rummet, håller på att fixa till eftersom det har gått ett år som sagt.
Men nu verkar det ta sig, och skönt är de, har nämligen  damsugit skrurat och damtorkat mitt rum i veckan så nu är det fräsh och fint.
MEN så är det någonting som inet stämmer riktigt det saknas nå på dataväggen, måste fundera ut vad de är..
Men det orkar jag inte nu..
Skola imorgon, 40 mins nk, fyfan! sen har jag nå möte kl 3. Sen blire nog att knalla hemmåt för jag skulle tydligen få storfrämande senare, haha  okej kanske inet storfrämmande precis :P joooorrrååå
Måste nog gå och stoppa imig något nu, tiden har rusat iväg och kl är 18.30.. och jag har fortfarande inet stoppat i mig nå. Jajja det ska bli ordning på det med!

Tråkigt att vi inte hörs av nästan nå.. saknar juh dig..men förstår att du har mycket för dig just nu men iaf ! skulle vara trevligt att få träffa dig lite oftare..känns som om vi glider isär : /

Jajja nu ska jag knalla vidare byye!


Minns inet vilket år detta var ?! tycker iaf om kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback