streeesigt liv.. eller så kanske inte ?

Nu är helgen slut.. bajs, hatare.Måste en hel vecka gå innan den kommer tillbaka. vilken enda stor väntan, på vad egentligen?
kom hem från jobbet för en timma sen, och måste redan gå och lägga mig, för jag ska jobba imorgon på morron med..: / 
Men imorgon slutar jag halv fem.. så jag får sammanfatta helgen och de dåå.
Dom har även boka in mig på onsdag.. känner att jag kör mig sjäv i väggen snart av allt ..
Inte braa : /

Nån som har nå bra låt tips så skriv.. måste uppdatera datorn lite är less min musik.

HAHA förretsen fick jag en gamal fyllebild skikad till min mobil idag.. tack för den erik..najs. Vill man verkligen se sig själv full? inet jag iaf, fan va jag skulle skämmas om jag fick sitta en kväll och se hur jag är då jag dricker :)

Nää sängen väntar! baj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju lagt in på eran skydrive..p&k

2008-09-30 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback