The reason why ?

Från samtalet idag har jag förstått att jag fått en propp. En såkallad blockering..
om man läser det som jag skrivit från 2005 då jag startade bloggen så kunde jag skriva kännslor, jag kunde gå under det översta och försöka annalysera saker på ett helt annat sätt.
Jag hade mer kontroll på mina kännslor och jag vet varför jag gjorde som jag gjorde. Jag tyckte även det var kul att försöka förstå saker.
I dagsläget kan jag inte.. Jag försöker ta reda på mina kännslor och förstå men de går inte.. Tror jag satt en mur där för att skydda mig själv, men jag vill inet ha den längre.. Jag vill kunna känna, och kunna skriva om de.. men jag vet bara inet hur. Orden formulerar sig inte alls för mig..
Som tex) när jag nyligen skulle skriva en bok recension, och försöka annalysera vad boken egentligen handlade om, och det gick inte.. kunde bara förstå det yttersta även fast jag verkligen försökte. Sara fick komma och hjälpa mig, och när jag såg att hon fattade känndes de som jag fan skulle börja gråta.
Vet inet vad de är som har hänt...
Men jag ska göra några försök iaf.. kanske inte idag men..




Kommentarer
Postat av: Anonym

var lugn du gumman de kommer...tycker ändå du e ganska bra på utrycka va du känner....kramar..

2008-09-18 @ 21:00:26
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 21:04:02
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback