Tisdag..

Jahapp då har man vart dära... sköönt.
Blir att fara in på apoteket på nån timma.. sen bär det av och handla..borde även städa läggan. : / fan va stökigt vi lyckats få på bara några dagar.
Kan även informera er om att jag och syssis håler på att bli sjuka..  Går omkring i massor av kläder och ÄNDÅ så fryser jag som jag vet inte vad.. Kan inte bli sjuk nu det funkar inte! har jobb och massa annat som väntar på mig dom närmsta veckorna.. men med min tur så ligger jag väll säkert pall.
Förresten, såg några klipp med markus betner igår på youtube med syrran.. fan va rolig han var! Höll på att kissa på oss några gg där.
Nä nu ska jag fortsätta med mitt. BYE =)

You make me smile.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback