Torsdag!

OJOJ vilken dag, har sprunit omkring mellan olika möten osv hela dagen. Är helt slutkörd i benen!
Men gu va jag har fått bortgjort vissa saker, alla kankse inet var så roligt men..
Gick även på stan med syrran ett tag, hon ville hitta sig en höstjacka. Men då hitta jag en brun skin jacka som jag verkligen ville HAA, så då gjorde vi så att jag köpte den och sara får ta över min svarta jacka.Snacka om att köra två flugor i en smäll. Men dock promsa jag på att hon skulle köpa mig en sjaal för att kompensera jackan hon fick. Men sen nu när jag kommer hem märker jag att sjalen är stoooooor, som en bordsduk ungefär. Måste lära mig knöla ner den under jackan ordentligt.
Träffade även min körlärare på stan, och vi bestämde att vi ska göra bort det sista jag har ogjort snabbt. så att allt för länge är det inte =)=) wiie.
Dom ringde förresten från mitt boende nyss och ville boka in mig några dagar nu i slutet av september, så då blire att jobba och tjäna en slant!härligt !
Det pirrar i kroppen just nu, vet inet om det är för att jag promenerat från stan nyss eller om de är nå annat men roligt känns de!
Nu ska jag sätta mig ner och andas ett tag, sen ska jag väll plugga lite..huvva!



Från när vi var o gråträsk (tror jag de hette?) för några helger sedan.

Kommentarer
Postat av: pappa

Så härligt o höra. va kul att du fick komma o vicka me

kramar på dej

2008-09-04 @ 14:52:04
Postat av: mamma

ja det är jätte kul gumman att du får

extra pengar..det behöver du.

och bra att sara kan ärva efter dig :-D

puss och kram

2008-09-04 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback