Gråt dina tårar dom kommer ändå torka såren läker bit för bit att man då orkar gå vidare..





Hur ska jag någonsin tro på att någon vill ha mig mer?
kommer alldrig kunna tro det..
Men jag förstår er.. skulle inet vilja ha mig själv heller.
Har lärt mig en sak iaf, jag ska inet tro så mycket eller ens försöka lita på någon igen..
Slutar alltid med att jag står som ett fån och känner mig sårad..

Where do broken hearts go ?
Can they find their way home ?
Back to the open arms
Of a love that's waiting there
..




Kommentarer
Postat av: Sandra

det är inte sant emma, du är värdefull. har inte pratat med dig på snart sex år, men jag vet det och jag känner det. du är underbar och tro aldrig nått annat! tänker på dig :)

Postat av: Sandra

tack själv. "det vi inte dör av gör oss starkare" jag överlever och det gör även du, vet att du är en stark männsika :)

2008-09-20 @ 22:56:24
URL: http://lillsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback