A morning like this..

Jahapp då har man vaknat.. ska börja knalla till skolan snart men fyfan va kallt det ser ut när man tittar genom förnstret.
Så ser ni nån mashmellow gående på vägen  till strömbacka då vet ni att det är jag. Tänker nämligen klä mig utav fan, vill inte bli nå mer förkyld!
För örvigt har jag väll nämt att jag hatar att behöva promenera till skolan för 40 min /dag.. måste snacka med snubben om hur vi ska göra..måste även säga att jag har råkat boka in jobb nästa vecka på en av hans lektioner.. happy han kommer bli. Dock har jag inget imot att stå och prata med just han.. han ser juh inte pjåkig ut =)

Har sovit jättedåligt inatt tankarna har snurrat värre än virvelvinden på pdol.. Legat och tänkt på vad jag sagt..va du sagt.. va som ska hända..och hur det kommer bli..Jag kom inte fram till någonting..försökte hänga med tankarna.. men de snurrade aningen för fort..hoppas du vet!

Är de värt det ?


Näe nu ska jag göra mig klar, sen vandra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback