I wake up in the mornin' Put on my face The one that's gonna get me Through another day..

Sitter här och lyssnar på låten , (texten la jag nyss upp )..Har en konstig kännsla i kroppen! vet inet riktigt hur jag ska tolka den.Jag tror jag vet vad den har att göra med, men jag måste sluta svamlla,skärpning!
men är ändå rädd..
Iaf är det tisdag idag, och gårdagen gick i stort sätt ut på att sätta upp hyllor och min spegel,damsuga och städa.Kul?
Men det blev snyggt, bara jag får upp lite saker på hyllorna så kommer rummmet se betydligt fräshare ut.Har juh som sagt bott i lägenheten i ett år nu, och jag har inet fått upp grejjerna förrens igår, haha på oss.
Idag dåå, fortfarande lite städning kvar, försöka plugga, äta upp mitt godis (tror jag ska börja med den ahah ), Hinna göra någonting,handla?
jaa jag vet inte får se vad jag hittar på..
Fick nå massa böcker igår med, började läsa en bok som heter mary,mary, så har legat uppe inatt tills mina ögon helt enkelt inte kunde läsa längre.. Irriterande älskar nämligen att läsa..
Nä nu ska jag ta och gör någonting!
Hejs!

Cause I've never felt like this before
I'm naked around you
Does it show?
You see right through me
And I can't hide
I'm naked around you
And it feels so right..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback