Well we all just whanna be big rock stars!

Jaa då ska jag börja vandra mot ungdomsmottagningen.. ska byta piller igen...
Men det ser dock lite ruggit ut därute, måste nog klä på mig ordentligt, ska dock bli skönt att få röra på sig!
Det slog mig just att det börjar gå mot höst.. Är ganska glad för de. Tycker om att få gå omkring och huttra litegrann och få bre om sig med något varmt.. lite mysfaktor. Sen inte att förglömma är juh ändå färgerna på träden.. måste vara ärlig nog att säga att det är vackrare än det gröna..kanske för att färgerna bara är ett kort tag? jag vet inte..vet inet ens va jag sitter och svamllar om.
Känndes dock inge kul att behöva vandra ensamm..måste gå och höra om syrran har nå för sig eller om hon kan vara så snäll att göra mig sällskap? va tror ni? jag gissar på nej !
Nä nu ska jag göra mig klar, hejs!

















Bästa låten just nu, Nickelback-Rockstar.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja visst är det så..

vi drömmer alltid om att bli något stort..

men det största är nog att växa i sig själv.

Du är som mamma..jag älskar hösten också.

den är sorglig att allt dör ut..men så vacker..

puss och kram älskar dig

2008-09-12 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback