ARGGGGG, BESVIKEN, LESSEN, ENSAM

hur många gg ska man behöva säga att man känner sig så otroligt ensam, innan det händer nå, innan du reagerar ?
Just nu känner jag bara hat för dig, hat,hat,hat.
Jävla själviska människa. alla dina jävla lögner som man gått på, snacka om att smöra in hjärnan med falska förhoppningar.
där sitter du, inte ett ord säger du heller, komplimanger som man aldrig får höra, även om man helhjärtat tjatar så man kan få höra dom nån gång, nääduu detta kommer aldrig sluta bra..
inte bryr du dig heller, inte en enda gång har man fått höra nå från dig om detta nää det är väll lättast att du bara blundar och låtsas som att det inte finns, du klarar väll inte av annat.
Men du ska få se, konsekvenser blir det, omän jag inte bestämt mig för vad det blir ännu..
Och mest av allt du ska få se... jag klarar mig utan dig med!!!!!!!!!!!
Jag missbedömde dig, såhär trodde ja aldrig du skulle va, men jajja livet är fullt av misstag....



Kommentarer
Postat av: vickan

hjehej:))

jag tro de va dig som jag träffade på tibia.

jag skull hänga me dig,men jag hann inte:o

hehe kontakta görna mig på min blogg.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback