Här igen!

hallå.
Nu var det år och dar sedan jag skrev, tänkte att nu var det dags att upptdatera lite bättre.
Det har hänt så mycket sen senast att jag inte vet vars jag ska börja.
Har iallfall flyttat från furuberget, till bergsviken med pojkvännen.. så nu är man sambo i världens finaste lägenhet! känns jättebra. Men snacka om att det har kostat.. alla mina sommarpengar har gått till inredning och sådant. Men har verkligen fått upp smaken av att inreda så har upptäckt ett intresse som jag inte hade en aning om när jag bodde på furuberget. Så det har varit värt varenda krona.
Har även fått mera jobb på mois, körkortet fixat för ett bra tag sen, bilar pajjat och försvunnit, jag är verkligen en  otursdrabbad flicka då det kommer till bilar!
Hämtade en bääbis för en vecka sedan, en kisse som heter Benz. världens sötaste misse.. som för den delen ligger i den andra soffan på killens mage och myser, kan inte låta bli att skratta då man ser dom.
själv sitter man i andra soffan med ett glas bacardi och datorn i knäet och njuter. hur mysigt som hellst.
är iallafall inne på tredje dagen med flyttningen och allt är klart!!!! vi har varit både snabba och effektiva duktiga vi.
Imorgon blir det fin middag och inflyttningsfest, längtar.
Men före det ska vi nog bara ha en mysig kväll med levande ljus en promenad till syrran och simon med missen, och en bra film. låter hur bra som hellst! ska förresten lägga in kort på läggan och allting senare, måste bara ladda kameran.
Men annars hoppas jag ni får en fin ba och mysig fredag kväll!
tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback